mandag den 20. maj 2013

Levende døde Nazister!

Så sker der lidt på Levende død pige igen! 
I løbet af den kommende uge kommer første del af anmeldelses følgetongen  
"Nazi Zombier - Heil og helvede" Disse anmeldelser vil komme til at handle om film hvor nazi-zombier spiller en væsentlig rolle.
Den første film jeg vil anmelde (hvilket nok ikke kommer som en stor overraskelse) bliver "Død Sne".
Jeg vil prøve at holde jer opdateret på facebook og ellers kig her ind i slutningen af denne uge! 



Jeg vil også gerne benytte mig af muligheden for at reklamere lidt for en dunkel hiphop udgivelse der lige har voldtaget i mine headphones.
Kazpa G & Antik står bag albummet "Søvnkrigerne" og kan klart anbefales til folk der er til demonisk ond hiphop uden bling og damer. Den er ganske gratis og kan høres her:  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar